Become our sponsor and display your banner here
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 18

Cupal Totenkopf RZM M1/52

Article about: Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm minds for me is not orginal. I have three orginal Deschler skulls and I show them this pics. They told me Hmmmmmmmmmmmmmmmmm this skull is not from our fa

  1. #1
    ?

    Default Cupal Totenkopf RZM M1/52

    Hey guys, i picked up the Cupal Totenkopf that was posted earlier by Ado this past few months. It was the copper based Totenkopf with the drill holes, which for obvoius reasons was at one time sewn to a hat because of broken pins. I really love this skull!
    Click to enlarge the picture Click to enlarge the picture Click image for larger version. 

Name:	2011-04-10_09-56-08_517.jpg 
Views:	1109 
Size:	80.9 KB 
ID:	197457  

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Age
    2010
    P
    Many
     

  3. #2

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    Congratulations.
    What a beauty.
    If it is possible show her back pls.
    Thanks
    Peter

  4. #3
    ?

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    Here is the back as requested, thanks guys!
    Click to enlarge the picture Click to enlarge the picture Click image for larger version. 

Name:	2011-04-18_18-38-54_562.jpg 
Views:	629 
Size:	74.0 KB 
ID:	197481  

  5. #4

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    Hmmmmmmmm .................................................. ...........

  6. #5
    ?

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    What?

  7. #6
    ?

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    Yeah, HMM.. what? I like it.
    ~dean

  8. #7

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    Quote by Stirlitz wiedzial View Post
    Hmmmmmmmm .................................................. ...........
    Care to elaborate on your Hmmmmm ?

    Eric

  9. #8
    ?

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    LOL, it sounded more like a HHHHMMMMMM of concern.

  10. #9

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    Quote by Newbie View Post
    LOL, it sounded more like a HHHHMMMMMM of concern.
    This kind of reply leaves things up in the air and is unproductive IMO if you have concern please post your opinion. hhhhmmmm is a waste of time Here!!

    Eric

  11. #10

    Default re: Cupal Totenkopf RZM M1/52

    Nice skull!

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Overhoff M1/24 Cupal skull

    In SS metal cap insignia forum
    08-26-2017, 07:38 PM
  2. 10-04-2011, 09:09 PM
  3. SS skull M1/52 cupal

    In SS metal cap insignia forum
    07-27-2011, 01:15 PM
  4. S.P.40 SS visor skull in CuPal

    In SS metal cap insignia forum
    02-18-2011, 01:19 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •