Adlermilitaria - Top
Display your banner here
Results 1 to 2 of 2

Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?

Article about: Hello! I acquired this piece for fairly cheap, and with the rarity of the Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern in the first place, I am highly skeptical of it being real. Ad

  1. #1
    ?

    Default Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?

    Hello!

    I acquired this piece for fairly cheap, and with the rarity of the Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern in the first place, I am highly skeptical of it being real. Additionally it lacks a makers mark, and the edges are unclean, however I am hoping someone with more experience than me could offer a more knowledgeable opinion before I delegate this piece as something to use with a reenactment uniform.

    Thanks!
    Eduard.


    Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?

  2. # ADS
    Circuit advertisement Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern. Presumably fake?
    Join Date
    Always
    P
    Many
     

  3. #2
    ?

    Default

    I believe you are correct in your assessment. It's a not an original cross in my opinion.

    Looking for LDO marked EK2s and items relating to U-406.....

Similar Threads

  1. 07-19-2015, 07:03 PM
  2. 01-20-2014, 11:20 PM
  3. 09-11-2013, 12:30 PM
  4. 04-16-2012, 10:28 PM
  5. Ritterkreuz des Kriegsverdienstkreuzes mit Schwertern: need help ?

    In Orders & Decorations of the Third Reich
    01-28-2012, 07:05 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Marna Militaria - Down
Display your banner here